Избрани Новини

20 партньори представят "Visit Kyustendil" на изложението "Ваканция и СПА"

Подготвена е брошура с ново лого за "Visit Kyustendil"

"Visit Kyustendil" е новата платформа, чрез която ще се рекламира туристическия продукт в Кюстендил. Идеята е на 20 хотелиери, ресторантьори, СПА центрове, атракциони и културни обекти, които са обединили усилията си. Разработва се сайт и Фейсбук страница с това име. Реализацията е на Съвета по туризъм в Кюстендил, който има ново ръководство. Управителният съвет от 7 души се председателства от хотелиера Ангелина Влашка, информира Дарик.
Предстои участие със специален щанд  на "Visit Kyustendil" в голямото туристическо изложения “Ваканция и СПА” в Интер Експо център в София, от 15 - 17 февруари.
“За първа година се обединяваме хора, които искаме да привлечем туристи в града.
Всеки от нас работи, опитва се да инвестира, бори се, въпреки всички условности, които среща в града ни. Да можем да покажем продукта и да имаме очи след това да поканим повече колеги. Важно е, когато дойде един турист, да може да види къде може да се забавлява в града, да разгледа туристически забележителности. В момента няма дори карта на Кюстендил с тези обекти”, коментира Ангелина Влашка.

Подготвена е брошура с ново лого за "Visit Kyustendil". Първото, което се вижда, са черешата, минералните извори и контурите на крепостната стена. Новата брошура започва с картина на Майстора и завършва с карта, на която са маркирани тези 20 обекта, обединили усилията си. Със снимка на сноубордист се дава акцент и на възможностите за туризъм и спорт в Осоговската планина.



Топ Новини

Снимка на Деня

Таен агент? Настимир Ананиев, скрит зад фикус, подслушва Бойко Борисов