Банско представи туристическите си продукти в Тел Авив и София (снимки) - blagoevgrad.utre.bg

Банско представи туристическите си продукти в Тел Авив и София (снимки)

18 февруари 2020, 14:10 | blagoevgrad.utre.bg
  • Снимка:
    Община Банско

  • Снимка:
    Община Банско

  • Снимка:
    Община Банско

Голям интерес за израелските туристи предизвикаха летните активности

С всяка измината година Община Банско успешно затвърждава своите позиции на туристическа дестинация, както на национални, така и на международни туристически пазари. Общината взе участие в информационен щанд на Министерството на туризма на провелото се на 11 и 12 февруари на международно туристическо изложение IMTM 2020 в Тел Авив. Това е най-старото туристическо изложение в региона на Източното Средиземноморие и най-голямото туристическо изложение, което се провежда в Израел. По значение IMTM се нарежда на едно от първите места сред международните борси в региона, като се наблюдава непрекъснато увеличение на броя изложители, професионални посетители и крайни потребители.
Основен фокус в него бе зимният и летният туризъм, които са сред най-търсените продукти от туристите в региона. Професионалистите и любителите, които посетиха изложението, се запознаха с културно-познавателните турове и пътувания с цел развлечения, които Банско предлага. Голям интерес за израелските туристи предизвикаха летните активности, в частност предпочитания към планинските маршрути, които Национален парк "Пирин" предлага.
Банско е позната и предпочитана дестинация от израелските туристи. Техният ръст спрямо 2018 г. е 19%, а над 90 000 са нощувките реализирани през 2019 година.
От 13 до 15 февруари в София се проведе 37-тото издание на Международното туристическо изложение „Ваканция & СПА Експо“. Това е най-големия и престижен форум в туризма у нас, който традционно се провежда под патронажа на Министерството на туризма. Тази година на изложението дебютираха над 40 туроператори и фирми от туристическия бранш.
Община Банско участва със собствен щанд заедно с представители на туристическия бизнес. Една от основните цели на представянето бе привличането на българските туристи през всички сезони чрез предоставяне на богати възможности за природен, фестивален, алтернативен и конгресен туризъм, както и MICE и СПА/Уелнес.
През трите дни на форума представянето бе съпроводено с дегустация на вино и мезета от региона.



Коментари

Няма коментари.

Добави коментар

* Задължителни полета