Честит празник, психолози! - blagoevgrad.utre.bg

Честит празник, психолози!

04 април 2020, 09:00 | blagoevgrad.utre.bg
  • Снимка:
    www.novosti.rs

Психологията е наука, която изучава умствените процеси и поведението на хората

Днес психолозите празнуват своя професионален празник. Той е обявен през 1995 година. Психологията е наука, която изучава умствените процеси и поведението на хората. Психолозите се стремят да разберат ролята на умствените процеси в поведението на хората, както и причиняващите ги физиологични и неврологични процеси. Психологията обхваща също прилагането на това знание в различни сфери, включително проблеми от ежедневния живот и лечение на психически заболявания. Психолозите съветват хората как да се справят с проблемите на всекидневния живот. Помагат на хора, които си задават въпроси и търсят отговорите им. Ролята на психолога е да помогне на човека да излее негативизма на душевността и да превърне тези чувства в доверие, разбиране, жизненост и любов.



Коментари (129)

Потребител
Anonymous
На много места в Интернет и т.н има призиви и т.н (да бъде извършено от мъже, в затвори, полиция и т.н) за жестоки изтезания, отрязване на ръце и крака, пенис кастрация, анални изнасилвания - и с предмети, евтаназия и т.н - за тъмнокожите хора (роми (цигани) с мургава кожа , негри, [ още... ]
13 май, 12:05 ч.
Потребител
бг
Аз мисля, че това хората в България (а може би и в други държави) да имат масово ток в домовете си е почвало през 50-те години на 20 век (в селата може би към 60-70-те години на 20 век). Аз мисля, че това хората в България (а може би и в други държави) да имат масово телевизори, телефони и [ още... ]
01 май, 20:06 ч.
Потребител
n
Аз се чудя как точно помагат и лекуват лекарствата в психиатрията- понеже не съм чувал и не знам да има лекарство (химични съединения от които е направено и т.н), което да влияе върху мислите и/или чувствата на човек, страховете, тревогите му и т.н- и се чудя, да не би лекарствата в психиатрията- да действат на приспивна основа- тоест да държат хората дълго време в сън и с повишен глад и т.н- и така да разчитат да оздравее с времето??
29 април, 15:40 ч.
Потребител
I write from abroad
And I think need: peace on Earth and good among people
09 април, 12:09 ч.
Потребител
още данни
На 9 март 2016 година в центъра на Русе, говореха 2-ма мъже (мисля, на средна възраст - докато минаваха покрай хотел "Дунав Плаза" в Русе- мисля около 13.30 часа) и единия разказваше на другия, че в разговор за стотици евро с друг мъж, той е нарекъл този мъж с най-вулгарната дума за [ още... ]
16 март, 15:37 ч.
Потребител
man
Мои познати от САЩ са ми разказвали, че и те са виждали бездомните кучета да лаят или вървят след негрите (както в България ние сме виждали бездомните кучета да лаят или вървят след мургавите роми). Ако се провери с полиграф и т.н ще се види, че написано тук е вярно.
12 февруари, 17:29 ч.
Потребител
трябва
мир на Земята и благоволение между човеците
12 януари, 01:52 ч.
Потребител
аз
ще напиша нещо на друга тема: хората нямаме право да призоваваме (да се смеем и така нататък) за кастрации на хора и така нататък, стерилизация (насилствена и така нататък), изнасилвания (и/или съвети и/или заплахи за тях- било анални на мъже и така нататък) на хора и т.н, [ още... ]
12 януари, 01:41 ч.
Потребител
n
На едно място в Интернет на английски език (преди около един месец) аз прочетох (но аз не знам дали в написаното там има нещо вярно), че лекарските грешки (на лекарите в САЩ - но ако това е вярно, то вероятно (е така) и по света при хората от бялата и монголоидните раси) са третата причина за смъртни случаи на хора.
01 ноември, 18:03 ч.
Потребител
rr
Аз лично се съмнявам да съществуват роми (цигани) от бялата или монголоидната раси - освен ако някой не се преструва (за пари, от глупост и т.н) на такъв.
20 октомври, 22:26 ч.
Потребител
n
Бях чел в едно място на китайски език (но аз не знам дали написаните данни там са верни) в Интернет, че в една обикновена психиатрична болница в Китай (по данни между 2005-2007 години) около 98 процента от пациентите са мъже (но аз не знам дали останалите 2 процента не са мургави жени от местните китайски роми- но това е само предположение) -но аз не знам дали написаните данни там са верни. Казвам, че ако се провери с полиграф и т.н ще се види, че написано тук - е вярно.
19 октомври, 15:15 ч.
Потребител
човек
В Русе около август и началото на септември 2015 година- в центъра на Русе се разхождаше мъж с тъмна брада по шорти (с не особено редовен вид)- изглеждащ на може би 35-40 годишна възраст. Около месец май или юни 2015 година две жени наближаващи да влязат в хипермаркет "Лидл" в Русе [ още... ]
22 септември, 19:46 ч.
Потребител
Финулски
Извинявам се (както и други хора писали тук) за написаното от мен през 2014 година. Тогава 2-ма мои приятели бяха гласували многократно за моя коментар и т.н.Аз предполагам, че всички хора които са писали тук и т.н за мъжете (а може би и за жени) под 50-48 годишна възраст (и на [ още... ]
11 септември, 19:06 ч.
Потребител
от българия
Един мъж ми разказа, че е чувал за случай (но аз не знам дали това е вярно), когато около 2-та световна война - мъж от полицията (мисля някакъв началник) е пуснал на свобода задържан в полицията мъж (след като този задържан в полицията мъж се е съгласил (доброволно) да прави секс [ още... ]
30 август, 11:15 ч.
Потребител
fns
В списание "Паралели" през 2005 година, пишеше, че само 20% от порнографията през 70-те години на 20 век- е показвала извръщения, а днес (през 2005 година) тази цифра е вече 80% - но аз не знам дали това е вярно. Аз също пиша, че ако се провери с полиграф и т.н ще се види, че написано тук - е вярно.
07 август, 23:28 ч.
Потребител
rr
Може би е възможно (но аз не знам дали това е вярно) много от мъжете роми да са правили секс със своите бащи, братя и други мъже роднини.
06 август, 13:33 ч.
Потребител
жител
Допълвам и-А определено (така аз мисля) психично болните и т.н хора в България и въобще по света - определено (така аз мисля) не трябва да бъдат наричани луди - а с някоя по-мека и прилична дума (примерна временно нестабилни, нередовни и т.н). Аз (а мисля, че и нормалните и [ още... ]
06 август, 10:57 ч.
Потребител
жител
Ще напиша нещо само за информация. Относно употребата на думата "лудост" по разни теми пиша- трябва да се знае, според разумни хора - нормален човек, не трябва да се присмива, да си прави шеги и т.н с хора, които са били лекувани в психиатрии, ходили на психиатър и т.н (а и много [ още... ]
06 август, 10:56 ч.
Потребител
bg man
В град Русе на 26 юли 2015 година между 10.40-11.40 часа по улица "Александровска" е вървял млад мъж с бяла кожа (и мисля и с по-широки и плътни устни), който без причина е говорил нещо- към непознат за него човек. В град Русе на 26 юли 2015 година между 10.40-11.40 часа по улица "Борисова" [ още... ]
26 юли, 12:34 ч.
Потребител
un
През лятото на 2012 година една жена (от Велико Търново) хазяйка (която е имала (без причина) и други анормални и лоши прояви- към своя квартирант) - която хазяйка е родена в края на 40-те години на 20 век- и имаща един син и внучка- е нарекла пред своя квартирантка (млада жена- на [ още... ]
22 юли, 23:35 ч.
Потребител
sr
Около 2000 година в училище "Братя Миладинови" в Русе (в клас "Г"- мисля около 5-ти клас ученици) едно момче (от ромски призход с мургава кожа и с лично първо име- мисля започващо с "В") е казвало (без причина) много извратена и т.н заплаха (а веднъж през 2006 година чух двама мъже роми [ още... ]
20 юли, 15:36 ч.
Потребител
si
Може би друг добър вариант за ромите (по цял свят) е ако за тях се създаде отделна държава- където те доброволно да живеят постоянно-примерно някоя голяма държава (примерно Австралия) даде доброволно част от своята територия за това- и може би ако живеещите хора в тази територия доброволно се изселят в други части на страната си и т.н- и тяхната държава им осигури безплатно всичко това (нови прилични жилища, нормални работни места и т.н).
19 юли, 22:46 ч.
Потребител
nm
От последните години в България (а вероятно и по света) с всяка изминала година нарастват цените на тока, парното, храните и т.н- а това вероятно е зле за повечето хора (особено за тези от тях, които нямат работа).
17 юли, 20:01 ч.
Потребител
Малрин
Уточнявам, че- в написаното от мен на 5 май 2014 година- аз излъгах, че съм психолог и излъгах, че хора с такива ненормални прояви (примерно като тези за които аз прочетох- тук) трябва задължително (и без тяхно съгласие) да започнат терапия и лечение при психолози (ако е [ още... ]
17 юли, 16:35 ч.
Потребител
Малрин
В написаното от мен на 5 май 2014 година- аз излъгах, че съм психолог и излъгах, че хора с такива ненормални прояви (примерно като тези за които аз прочетох- тук) трябва задължително (и без тяхно съгласие) да започнат терапия и лечение при психолози (ако е необходимо и в психодиспансер)- аз го написах от глупост, но това видимо не е нужно за тях (а и въобще).
16 юли, 22:43 ч.
Потребител
nn
Около 2000 година в училище "Братя Миладинови" в Русе (в клас "Г"- мисля около 5-ти клас ученици) едно момче (от ромски призход с мургава кожа и с лично първо име- мисля започващо с "В") е казвало (без причина) много извратена и садистична заплаха към някои негови не роми съученици [ още... ]
15 юли, 19:42 ч.
Потребител
s
Ще напиша нещо на друга тема.Мисля, че не всички индийци (дори да са с мургава кожа-както вероятно са мнозинрството- а може би белите индийци започват от най-северните индийски щати (на границата с Пакистан) а бялата раса, започва основно може би от Пакистан) живеят като циганите в Европа, Азия, Америка и т.н- може би само кастата далити (може би и парийте) в Индия, Бангладеш и т.н- живеят като циганите в Европа, Азия, Америка и т.н.
13 юли, 00:08 ч.
Потребител
w
На 11 юли 2015 година около 13 часа (в един от хипермаркетите в Русе) един физически дебел мъж е гледал (без видима причина) с насмешка и ухилено към продавачката (докато един човек, е утишъл набързо да вземе още нещо- което да купи) и се е смеел (без видима причина) – когато на [ още... ]
11 юли, 14:58 ч.
Потребител
zs
Аз ще напиша нещо за филма Пач Адамс от 1998 година с Робин Уилямс- според мен филма искаше да покаже, че е хубаво и човек да се смее, но е видимо, че човек (поне редовен човек) не трябва да се присмива, смее, радва и т.н- на чуждото нещастие, на беди, бедствия, глупости и т.н (каквито неща бяха показани в този филм). Човек определено не трябва да се вживява в филми, сериали, романи и т.н -и да желае нещо лошо да се случи на някого (дори и в тези филми, сериали, романи и т.н).
10 юли, 23:47 ч.
Потребител
z
Преди няколко дни в центъра на Русе вървяха двама мъже (изглеждащи на около 50-60 годишна възраст) и единия от тях, каза груба гей псувня по адрес на някакъв мъж (за когото те говореха); а млад мъж (каращ колело) каза груб гей израз по адрес на някакъв мъж (за когото той говореше по мобилния си телефон).
23 юни, 15:10 ч.
Потребител
от България
Аз (а мисля, че и нормалните и интелигентни хора -независимо какви са етнически и т.н) мисля, че в цял свят трябва да отпадне съществуването на армии, танкове, оръжия, войски и т.н (а хората, които работят или са работили в подобни неща -трябва да си намерят други нормални професии).
06 юни, 20:28 ч.
Потребител
c
Човек определено не трябва да се вживява в филми, сериали, романи и т.н -и да желае нещо лошо да се случи на някого (дори и в тези филми, сериали, романи и т.н). А определено (така аз мисля) психично болните и т.н хора в България и въобще по света - определено (така аз мисля) не трябва да бъдат наричани луди - а с някоя по-мека и прилична дума (примерна временно нестабилни, нередовни и т.н).
01 юни, 13:55 ч.
Потребител
българин
Чел съм коментари от български информационни агенции (които едва ли някой друг чете - освен журналистите, които си ги пишат сами), че мъже били родени от мъже (и всякакви други глупости и ненормалности). Аз също казвам, че ако се провери с полиграф и т.н- ще се види, че написаното от мен- е вярно.
24 май, 12:58 ч.
Потребител
rz
Уточнявам (за написаното от мен- вчера)- виждал съм (около 2007 година - в провинциален български град), възрастни мъж и жена (които гледаха с поглед, като че ли няма нищо нормално) и когато покрай тях мина млад човек- те му се изсмяха (с онзи смях, без глас, а с изхвърляне на [ още... ]
21 май, 13:16 ч.
Потребител
rz
Виждал съм (около 2007 година - в провинциален български град), възрастни мъж и жена (които тихо си говореха на английски език- и гледаха с поглед, като че ли няма нищо нормално) и когато покрай тях мина млад човек- те му се изсмяха (с онзи смях, без глас, а с изхвърляне на въздуха [ още... ]
20 май, 23:29 ч.
Потребител
mr
Може би някои от хората (може би в някои случаи- дори и при лекари и прочие) с по-анормално поведение (а понякога и озлобено поведение) в България (а може би и по света) са с такова поведение -от липса на късмет, добри преживявания и прочие- в техния живот (а може би и от огорчение, злоба и т.н- от реалността по света от последните години и прочие).
19 май, 13:42 ч.
Потребител
s
В град Русе преди около 6 години - на голяма кофа за боклук (в центъра на Русе)- беше изписана най-вулгарната дума за пенис. Мой познат (живеещ в Лондон (в Англия) и работещ в Лондон в сферата на физическо здраве -в болница за физическо здраве) ми разказа (през 2014 година), че и в Лондон по улиците се виждали да вървят прегърнати -гей двойки мъже. И аз казвам, че ако се провери с полиграф и т.н- ще се види, че написаното от мен- е вярно.
18 май, 18:33 ч.
Потребител
zs
Днес може би има неща в информационните агенции и т.н (които са умишлени лъжи или силно пресилени неща), които целят да създават отрицателни чувства, ненавист и прочие- между хора от отделни народности и прочие.
15 май, 23:44 ч.
Потребител
N
Видимо е, че човек не трябва да се присмива на нещастия, беди, бедствия и т.н (аз мисля, че човек не трябва да се присмива и на гей мъжете и т.н).
12 май, 19:14 ч.
Потребител
c
Информационите средства сега- са пълни с толкова лоши неща-които (особенно на сексуална и/или извратена тематика) са измислени лъжи или силно пресилени неща- които едва ли някой би чел-освен журналистите, които ги пишат.
11 май, 13:01 ч.
Потребител
nzcs
Аз мисля, че силиконите са всъщтност вредни за хората, които ги носят (може би медиите не трябва да показват актриси и прочие с такъв вид)- това е започвало може би постепенно от 50-те години на 20 век до днес - с актрисите и прочие.
08 май, 15:54 ч.
Потребител
nsic
Според интелигентни хора (мои познати) всички бойни спортове (бокс, карате и т.н); лошите филми, песни, картини, снимки и т.н са (те всичките) вредни и лоши неща, които трябва да се махнат.
02 май, 23:30 ч.
Потребител
xc
И аз мисля, че някои хора в България и по света (особено от последните 25 години) станаха не леко- озлобени и злорадни.
30 април, 11:23 ч.
Потребител
r
Виждал съм мъже роми да вървят с анормален вид (и / или като напълно нередовни) по центъра на български градове.
29 април, 17:17 ч.
Потребител
н
Уточнявам, че в написаното от мен преди, аз имах предвид, че- около 26 април 2015 година в Русе, когато са излизали много ученици от училище Елиас Канети -едно момче е нарекло друго момче (когато се е обръщало към него) с най-вулгарната дума за задни части.
29 април, 09:21 ч.
Потребител
н
Около 26 април 2014 година в Русе, когато са излизали много ученици от училище Елиас Канети -едно момче е нарекло друго момче (когато се е обръщало към него) с най-вулгарната дума за задни части.
29 април, 00:28 ч.
Потребител
mn
Чувал съм, че в България е имало случаи на счупени кръстове, надгробни плочи и т.н в гробищни паркове и т.н. Според един мой познат е възможно в много от случаите извършителите да са от ромски произход (според него -роми са просили от хора отиващи (да видят гробовете на свои [ още... ]
28 април, 23:26 ч.
Потребител
man
Един мъж ми каза, че през социализма циганите (както и всички малцинства- в България) са имали големи социални придобивки-право на безплатно образование и т.н- и въпреки това повечето цигани (дори тогава) не са завършвали дори основно образование (а да не говорим за средно [ още... ]
24 април, 13:48 ч.
Потребител
bg
Мой познат ми каза, че според него много хора са ходили (и са се лекували) на психиатър и без да имат сериозни болести- всъщтност (според него) психиатрите лекуват и с терапия (понякога (по взаимно съгласие между лекар и пациент) и с лекарства)- и много хора са лекували и [ още... ]
23 април, 19:57 ч.
Потребител
n
Аз съм чувал че в света език световен преди английския е бил френския (и английския език е изместил световно френския език през 70-те години на 20 век).
17 април, 14:20 ч.
Потребител
n
Чувал съм, че в много български преводи на филми и т.н - има големи грешки и неточности.
28 март, 17:59 ч.
Потребител
гражданин
Аз съм чувал от българи (но не знам дали е вярно или не) че в България понякога се произвеждат плочки (а може би и други неща) на които се слагат етикети- че са произведени в Франция, Италия (а може би и други страни) и така се изнасят за други държави (а може би това правят и други страни).
14 март, 18:57 ч.
Потребител
българин
И аз мисля, че е много вероятно 2015 година да е годината когато България и света ще се оправят.
13 март, 11:52 ч.
Потребител
отново аз
Аз (както и всички хора писали под тази статия) се извиняваме за написаното от нас - за мъжете, момчетата (и въобще за хората) в България (и въобще) - за това, че безработните; мъжете под 50 годишна и т.н възраст; и т.н - че трябвало да им се правят прегледи от психолози, психиатри и т.н - ние се извиняваме за описаните от нас неща на тази (и подобни теми) и т.н.
11 март, 18:58 ч.
Потребител
човек
Чувал съм, че почистването на черните точки на лицето със сода бикарбонат е помагало за тяхното намаляване - в Интернет (на български език и т.н) има рецепти (с времетраене за това). Но не знам колко процента от здравните и т.н рецепти в Интернет - са верни.
10 март, 09:50 ч.
Потребител
bg
Аз съм чувал от хора, че много от информационните агенции (в България и по света) не се четат от никого- и затова често -журналистите и т.н от тези информационни агенции- сами си пишат коментарите и т.н -под статиите и т.н (и те сами си гласуват многократно с плюсове и минуси за [ още... ]
03 март, 21:32 ч.
Потребител
човек
Аз съм виждал, че в провинциален български град (а вероятно това е така и в останалите български градове) че автобусите (а вероятно и тролейбусите и т.н) сутрин (а вероятно и в пиковите моменти) са препълнени с хора (и хората буквално са притиснати -човек до човек). А, вероятно за да се оправи това е нужно да има повече (като брой) автобуси, тролейбуси и т.н (и те да са по-големи с повече свободни места и т.н).
28 февруари, 10:40 ч.
Потребител
Финулски
Уточнявам, че (понеже преди малко моя коментар не можа да се събере целия)- Извинявам се (както и други хора писали тук- за техните коментари) за написаното от мен през 2014 година.Аз уточнявам, че когато аз писах тук и по-рано аз имах предвид че според един мой приятел днес и т.н [ още... ]
21 февруари, 12:20 ч.
Потребител
Финулски
Аз уточнявам, че когато аз писах тук и по-рано аз имах предвид че според един мой приятел днес и т.н (но аз не знам дали това е вярно) някои от мъжете в България и по-млади и т.н нямат съпруга, интимна приятелка или деца, а някои от тях (които някога са имали такива) вече са [ още... ]
21 февруари, 11:38 ч.
Потребител
man
Чувал съм, че в България има мъже на 38-50 годишна възраст - които са преждевременно състарени (било от трудния живот от 1989 година и т.н) и които мъже изглеждат като мъже на 58-68 годишна възраст. А едно момиче (студентка по медицина -в провинциален български град) ми разказа (около 2011 година), че 80% от студентите по медицина (вероятно от нейния клас) според нея- не стават за тази специалност.
17 февруари, 20:20 ч.
Потребител
Гефинев
Вярвам че България и света ще станат добри и нормални места за живеене.
18 септември, 17:51 ч.
Потребител
Билин
Чувал съм (от възрастни хора), че жените (в България-но вероятно-и по света) от поколенията родени 30-те години на 20 век са се женили (и са раждали децата си-или поне първото си дете) през 50-те години на 20 век (но пак е имало видимо (не малко) намаление в броя на семейните двойки [ още... ]
15 септември, 10:34 ч.
Потребител
Сулгаров
Добре е всички държави в света да се оправят и на никой човек да не се налага (било от бедност, липса на шанс в неговата държава и т.н) да напуска държава си и да замине да работи и живее в друга държава (освен ако самия човек не реши и направи това по някаква друга причина).
26 август, 13:30 ч.
Потребител
Белин
И аз също съм виждал често по улиците залепени некролози на починали хора на четиридесет и няколко годишна възраст (и под 80 годишна възраст) видимо от не естествена смърт (а вероятно преди 1989 година такива случаи са били много по-рядко). Аз съм виждал, че в България (тази [ още... ]
25 август, 23:50 ч.
Потребител
Мерин
Уточнявам (за това което аз писах преди), че аз съм чувал от хора, че много от мъжете в България (особено) под 49 годишна възраст нямат работни места и едва ли умеят да вършат качествено някакъв труд (а тези от тях които имат работни места едва ли са постоянни) и следователно [ още... ]
25 август, 22:33 ч.
Потребител
Сикинев
Вярвам, че България и света ще се оправят в близко бъдеще.
23 август, 17:30 ч.
Потребител
Нирянев
Виждал съм, че в България много хора (след 1989 година) карат своите коли (или на други техни роднини) от социализма (а някои са продали коли (купени през социализма) и са си купили с тези пари (и още малко пари) нови коли), но въпреки това те оцеляват в крайна мизерия.
23 август, 10:27 ч.
Потребител
Рихев
Чувал съм от хора, че в България (през последните 25 години) се е случвало някой лекар да преглежда по няколко човека наведнъж в лекарския си кабинет. Чувал съм от хора, че в България се е случвало хора да искат направление (за лекар специалист по нещо) от своя личен лекар но [ още... ]
22 август, 12:19 ч.
Потребител
Мерин
В центъра на български град на разстояние от 1 километър (и на горния етаж в блоковете) са се чували караниците, разговорите и т.н на мъже седнали на едно барче. Мисля, че психолозите и психиатрите могат да помогнат на човек, който осъзнава своите грешки (а психиатрите може [ още... ]
20 август, 10:28 ч.
Потребител
Енес
В град Русе в България (тази година) един физически дебел мъж (чиито крака са били в нещо като рани) е ровил в кофи за боклук и този физически дебел мъж е разговарял с мъже (вероятно от онези продавачи пред СВА (в центъра на Русе) за които са писали преди хора тук). И веднъж този [ още... ]
18 август, 18:06 ч.
Потребител
Енев
Според мен много от хората с анормално и лошо поведение (като случаите описани от хора тук) могат да бъдат намерени (за полицията, психиатриите и т.н) със записи от улични камери в градовете (било държавни (от улици по центъра и т.н) или частни-дори в блокове, училища и т.н)-ако [ още... ]
14 август, 20:01 ч.
Потребител
Менин
И аз мисля, че при днешните мъже в България (може би особено при тези от тях под 49 годишна възраст) нормалните от тях (които имат постоянна работа-където могат да натрупат нужните години трудов стаж и да се пенсионират; и които имат брак и/или дете или деца (и които имат [ още... ]
11 август, 19:37 ч.
Потребител
Бенисев
Един мъж мой познат (след като прочете неща написани от хора тук) ми каза хипотезата, че е възможно гей секс туристи (мъже от цял свят) да идват в България за гей секс туризъм (но според мен тази хипотеза е глупост и лъжа). Чувал съм от моя блок в центъра на провинциален [ още... ]
10 август, 14:39 ч.
Потребител
Леринев
Аз мисля че съвкуплението между гей мъже (както и всяко друго сексуално извращение) е много по-тежко за психиката, морала, живота и т.н на мъж отколкото нормалния секс (когато е по взаимно съгласие) между мъж и жена.
09 август, 16:38 ч.
Потребител
Алинев
Аз бях гледал-когато в предаване за ромите (с водещ мъж от ромски произход) по частна българска телевизия се обади (на телефона в това тв предаване) един мъж и напсува (без видима причина) един мъж от ромски произход а този мъж каза на него "ако вие видите какво поведение имат [ още... ]
07 август, 09:47 ч.
Потребител
Радин
Според мен много неща в тв шоута и предавания (особено в България) са прекалено глупави, вулгарни, ненормални и лоши. Според мен това се прави за да се смъква интелектуалното, културно и човешко ниво на хората по света. Един млад мургав български ром (който пристигна с бял мъж)-без причина гледаше към хора стоящи пред един гинекологичен лекарски кабинет-и после той си тръгна).
02 август, 16:09 ч.
Потребител
Санев
Вчера бързах и по-погрешка написах 1 дума-а имах предвид, че- след прочетеното в един вестник (но сега (особено) има много лъжа и пропаганда в информационните средства-и аз предполагам, че написаното там не е било вярно)-един мъж (на когото аз разказах написаното в онзи [ още... ]
02 август, 09:25 ч.
Потребител
Санев
Уточнявам, че след прочетеното в един вестник (но сега (особено) има много лъжа и пропаганда в информационните средства-и аз не предполагам, че написаното там не е било вярно)-един мъж (на когото аз разказах написаното в онзи вестник), ми каза, че е възможно-само като хипотеза [ още... ]
01 август, 19:12 ч.
Потребител
Хегин
Мой приятел, който преди не повече от 3 години е живял (за около 1 месец) в малък град (предградие на Лондон във Великобритания) с цел да остане там за постоянно, ми разказа, че не е издържал там (повече от 1 месец), защото там не му харесало (той е живял в обикновен квартал с [ още... ]
28 юли, 16:46 ч.
Потребител
Сефинев
Аз мисля, че проблемите за които пишат хората тук не са само в България- аз четох в места на английски език (но и аз мисля, че днес в информационните средства има много лъжа, глупост и пропаганда и всички тези неща са силно съмнителни), че днес 90 процента от мъжете в света са [ още... ]
27 юли, 20:01 ч.
Потребител
Ефин
Спомням си, когато гледах тв предаване (по частна българска телевизия), през 2007 година-водещия (това предаване-мъж) каза, че никъде по Земята, хората не са си загубили, до такава степен (като в България) нормалните човешки отношения (особено-като в най-западналите [ още... ]
21 юли, 12:36 ч.
Потребител
Аглар
Надявам се управляващите България, също да мислят- как думите от новогодишното (през 2014 година) обръщение на президента на България- че добрите дни за България ще дойдат в бъдеще- да се сбъднат.
28 юни, 16:47 ч.
Потребител
Рилян
Но тук (и в моя коментар по-долу) пиша за това-понеже днес има много лъжа и пропаганда в Интернет (но не и тук на тази статия), в медиите и въобще.Но като цяло е видимо, че положението на България днес е трагично.
26 юни, 21:43 ч.
Потребител
Рилян
Не знам как в България отново ще има масово добри лекари- след като почти всички добри лекари (във всички области) напуснаха страната ни от 1989 година. А и като цяло в най-западналите провинциални градове от хората (въобще) остана само, който никъде другаде не можа да се уреди [ още... ]
26 юни, 21:42 ч.
Потребител
Фезинев
Чувал съм от хора че много от мъжете (между 70-85 годишна възраст) в България които имат деца родени през някой техен брак че тези техни (поне официално признати като техни деца) деца не помагат на тях по никакъв начин (икономически, трудово, с информация и т.н) и често те живеят [ още... ]
24 юни, 18:45 ч.
Потребител
Релински
Чувал съм от мой познат живял в чужбина- че наистина мъжете там не са чак такива грубияни и простаци и че не са чак толкова глупави и невъзпитани и в някои случаи не са чак такива идиоти (може би най-вече като между 70-85 годишните и между 37-50 годишните-в България). И може би е така.
24 юни, 10:55 ч.
Потребител
Мосимир
Днес са изборите за Европейски парламент- дано това помогне и на България да започне да се променя към добро (след икономическата разруха и постоянна безработица от края на 80-те години на 20 век и прочие), дано и другите държави в Европа (и въобще) ни помогнат за това.
25 май, 10:55 ч.
Потребител
Хизорен
Надявам се след днешния земен трус в Егейско море- българите и всички други хора усетили трусовете- да са добре и всичко да се възстанови.
24 май, 23:22 ч.
Потребител
Юхерев
Добре е ако и други държави помогнат на България да се оправи.
23 май, 18:02 ч.
Потребител
Ремил
Аз мисля, че ще дойде време и България ще се оправи от проблемите си и лошите крайности до които е стигнала.
21 май, 16:03 ч.
Потребител
Янкул
Допълвам само, че съм чувал че е имало случаи български роми (а може би и други хора-в България) да ходят зимата в психиатрии (без да се лекуват там ) защото там има отопление (а в техните домове явно нямат). Ако се провери ще се види, че написаното от мен (а може би и [ още... ]
21 май, 13:58 ч.
Потребител
Янкул
Предполагам че през 50-70-те години на 20 век (може би и по-рано е имало такива случаи, но много по-рядко) някои мъже са се оженили за да прикрият (пред роднините си-и въобще) че са хомосексуални (и/ или импотентни) и никога не са правили секс с жена си (и са знаели че жените им са [ още... ]
21 май, 13:52 ч.
Потребител
Енев
И аз мисля, че днес много хора в по-голяма или по-малка степен имат психични отклонения, но когато човек върши нещо неприятно или лошо против друг човек- трябва да подлежи под някаква отговорност- съдебна, психиатрична или друга. И всеки човек (особено над 5 години)трябва да може да отговаря за думите и действията си.
15 май, 20:32 ч.
Потребител
Канерин
Аз съм забелязал, че много от мъжете с ненормално поведение (крещене много гръмко, тормоз и т.н) към човек без причина- нямат смелост да се изправят срещу физически силен мъж- и се държат така лошо (без причина) само към хора, които им изглеждат не по-силни от тях- а това не е поведение на мъже (и на хора), а на крайно развалени и озлобени "мъже" ("хора"). Аз не мисля, че най-зле психично (и най-озлобени) от мъжете в България са тези над 70 годишна възраст.
14 май, 18:53 ч.
Потребител
Охиев
Чувал съм от хора (но не знам дал е вярно), че през социализма в България работниците в заводи (тогава може би са били около 50 процента от работоспособното население в България- но от 1989 година повечето заводи бяха затворени или силно съкратиха работещите в тях) не са работили сериозно и са крадели от работните си места- а в останалите социалистически държави е Европа (тогава) това явление също е съществувало, но не чак в такава степен (може би и брой) като в България.
14 май, 17:24 ч.
Потребител
Лемир
И според мен България е държава, която (тоест нейните институции) нехае за психично болните си (които не са малко)- които ходят на свобода по улици, в блокове, магазини и прочие и могат да са заплаха за нормалните хора.
13 май, 13:02 ч.
Потребител
Сардахов
Според мен е възможно в България много от мъжете, които днес са над 70 годишна възраст- да не са успели да се пенсионират от 1989 година (защото са ги уволнили) и да са оцелявали от чужди помощи и т.н. а днес да получават по-малки пенсии. И нищо чудно, че много от мъжете, които днес са над 70 годишна възраст в България са с психични отклонения (понякога много сериозни) или са крайно озлобени- а вероятно и като млади мъже не са били нормални.
13 май, 10:18 ч.
Потребител
Желин
Аз живея в Америка от 9 години. Надявам се нещата (и цялата ситуация у нас от втората половина на 20 век- до днес) и законите в България да се оправят.
05 май, 16:12 ч.
Потребител
Малрин
Аз от години работя като психолог и (и без да прочитам всички коментари (и описани случаи) в тази статия) знам, колко са зле психично много хора в България (може би наистина основно при възрастните) и колко малко от тях идват при нас-психолозите (а също и при психиатрите). А [ още... ]
05 май, 09:19 ч.
Потребител
Юлинин
Наистина днес в България повечето стари мъже са зле психично (и стават само за смях и срам на човешкия род и човешката история). Знам че българската земя (както и никоя страна или място) никога не е раждала такива мъже като тези поколения в България били млади от 50-те години [ още... ]
04 май, 15:51 ч.
Потребител
Яселин
Аз само уточнявам, че наистина днес повечето стари мъже са зле психично- и аз съм чувал, че повечето млади мъже (които днес са стари) от 50-те години на 20 век са били импотентни или гейове (за гейове не знам- но подозирам)- а от последните около 28 години оцеляват в крайна мизерия. [ още... ]
04 май, 12:54 ч.
Потребител
Яселин
Мой приятел ми разказа, че около януари 2014 година, когато един човек си е купил нещо от български магазин "всичко по 1 лев" в български провинциален град- един възрастен мъж е хванал предмета (който този човек си е бил купил) и го е сложил в чантата на този човек и дори е [ още... ]
04 май, 12:50 ч.
Потребител
Оресев
Надявам се думите от новогодишното (през 2014 година) обръщение на президента на България- че добрите дни за България ще дойдат в бъдеще- да се сбъднат.
02 май, 13:30 ч.
Потребител
Хренин
И аз съм виждал много психично нездрави хора в България- например- (през тази година- и края на миналата) се е случило възрастен мъж да говори с вулгарни думи на обществено място докато (този възрастен мъж) гледа нагло към непознат (за него) човек, или да се смее (пред хора) на [ още... ]
01 май, 12:19 ч.
Потребител
Семински
Аз мисля, че управляващите трябва да помислят- как България да се оправи в бъдеще и да стане една добра и нормална за живеене държава.
30 април, 17:55 ч.
Потребител
Зинилев
Аз съм чувал че ромите в България (а вероятно и в света) не са живеели уседнало (в определена страна) а са били като пътуващ номадски народ и едва законите от около 50-те години на 20 век са принудили ромите да живеят уседнало в градове и селата в България (а вероятно и в другите [ още... ]
27 април, 15:45 ч.
Потребител
Берин
Аз също съм забелязвал, че след 1989 година- много мъже (които днес са основно под 50 годишна възраст) в България- са с видими психични отклонения и анормално поведение- и ходят на свобода по улиците (дори центъра) и прочие- в български градове- а някои от тях може да се опасни и агресивни. Нашата държавата трябва (институциите в България-съдебна власт,полиция и прочие) да започне сериозни мерки за да спре това (може също и със закони).
18 април, 11:44 ч.
Потребител
Мирин Финулски
Този път пиша и с двете имена с които бях писал на този сайт. И аз се надявам България да се оправи и възстанови в бъдеще (все пак това е най-важното).
18 април, 10:28 ч.
Потребител
Улев
Важното е България да се оправи и отново да има физически и психически здрави мъже (и по този начин оцеляване и нормално бъдеще).
17 април, 19:06 ч.
Потребител
Мирин
И аз съм съгласен че най-зле (като степен и брой) психично, като поведение и т.н в България са мъжете под 50 годишна възраст. В български градове на вестникарски будки (на открито) са стояли броеве на списанието "Playboy" (или друго списание-може би дори- "Playgirl") с голи тела на [ още... ]
17 април, 16:43 ч.
Потребител
Янек
Аз съм оптимист, че България ще се оправи в бъдеще или настояще.
11 април, 15:59 ч.
Потребител
Анатол
И аз знам, че до тези крайности до които стигна България от 1989 година- като затваряне на заводи, ТКЗС-та и т.н -и последвалата безработица след това (както и липса на постоянни работни места- на които човек да може да се пенсионира) и т.н- е нямало никога в човешката история [ още... ]
11 април, 12:46 ч.
Потребител
Шелев
Уточнявам,че малко мъже (и млади възрастни) в България (особено от края на 80-те години на 20 век- до сега) живеят добре и нормално (финансово,като нормални човешки отношения и прочие). И наистина такива мъже като тези, които живеят сега в България е нямало никога в човешката история (включително на България) дори през войни, военни режими и прочие. Не знам как България ще има бъдеще с такива мъже след 10-30 години.
11 април, 10:02 ч.
Потребител
Шелев
Малко мъже (и млади възрастни) в България (особено от края на 80-те години на 20 век- до сега) живеят добре и нормално (финансово,като нормални човешки отношения и прочие). И наистина такива мъже като тези, които живеят сега в България е нямало никога в човешката (включително на България) дори през войни, военни режими и прочие.
11 април, 10:00 ч.
Потребител
Ахелин
И аз мисля, че на повечето нормални хора в България им омръзна психично болни хора- да ходят на свобода по улиците и прочие. Дано държавата ни да вземе скоро по-сериозни мерки за да спре това (може също и със закони).
10 април, 13:55 ч.
Потребител
Олоренев
Наистина много психично болни хора (или с анормално поведение и прочие) ходят на свобода в България- но нашата държава е толкова бедна, че не знам от къде ще събере пари (освен от международни финансови помощи)да плати на полицията (и да намери качествени от тях),психиатрите и прочие- за да прибере тези психично болни хора (или с анормално поведение и прочие) в специализирани места или другаде.
09 април, 20:44 ч.
Потребител
Жолин
Наистина прекалено много психично болни и психично нередовни хора се разхождат на свобода в България-от поне 25 години- и наистина това не е приятно на нормалните хора в България. Добре е ако правителството у нас приеме по-строги закони за психично болните (защото някои от тях може да са опасни и агресивни) и те бъдат постоянно под някакво наблюдение-в специализирано място ли другаде.
09 април, 13:06 ч.
Потребител
Щевлиев
Дори, ако има регистър на психичноболните в България- не знам дали това ще помогне. Защото в този регистър ще влязат само психичноболните, които са били диагностицирани и евентуално-лекувани. А в България навсякъде се разхождат и прочие- психичноболни, които може би наистина са до 50 процента от хората днес (може би наистина- предимно мъже). А те няма да влязат в този регистър- въпреки, че някои от тях- може да са опасни с проявите си за нормалните хора.
08 април, 16:21 ч.
Потребител
Нелев
И аз знам, че повечето мъже в България (основно от 1989 година)живеят много бедно и едвам оцеляват- гледат да имат пари основно за хляб и лекарства-когато се разболеят-но въпреки това трябва да се държат нормално и да се съобразяват с останалите хора- а за съжаление по улиците (и другаде-в магазини и т.н)в България се разхождат твърде много мъже(предимно)с анормално поведение- и това не е приятно на нормалните хора в България.
08 април, 11:50 ч.
Потребител
Ясан
И аз се надявам в близко бъдеще (дори настояще) в България отново да има физически и психически здрави млади и възрастни мъже- както отново да има заводи и прочие- работни места за хората в градовете и селата. И по този начин нормално бъдеще (дори настояще) за България.
07 април, 16:28 ч.
Потребител
Енес
Наскоро гостувах за дълго при мой приятел от центъра на град Русе и в неговия блок живееха 2 млади момчета-може би студенти (които плащаха наем)за да живеят в 1 от апартаментите- и тези 2 млади момчета (без видима причина) често крещяха (силно и високо)и понякога пускаха силно [ още... ]
06 април, 11:27 ч.
Потребител
съвестен гражданин
Наистина много са зле психично доста от мъжете в държавата ни. Определено много от тях (без да си признават)се нуждаят от психологична (или психиатрична)помощ (а и за цялото общество ще е най-добре ако те са под наблюдение).
05 април, 23:00 ч.
Потребител
Касен
И аз знам, че е вярно- написаното от човека с дългите коментари-и мисля, че е добре ако в България се приеме закон държавата да отпуска безплатна (покрита от здравната каса) помощ (за консултация с психолози и прочие)за мъжете в България-дори без да е нужно те сами да осъзнаят [ още... ]
04 април, 18:52 ч.
Потребител
Селина
И аз съм съгласна с написаното от господин Финулски, но повечето мъже в България едвам оцеляват финансово- а за да ходят на психолог (в психиатрия не знам) са нужни пари (които те вероятно нямат), а също е нужно те сами да осъзнаят проблемите си.
04 април, 17:17 ч.
Потребител
Majnichka
Male, mnogo ludi hora ima po sveta, da sa jivi i zdravi psiholozite da gi lekuvat
04 април, 15:20 ч.
Потребител
Финулски
Отново казвам, че ако всички хората за които аз писах (под всички мои коментари)бъдат разпитани с детектор на лъжата ще видите, че написаното от мен е вярно. Пак казвам, че с написаното от мен се надявам институциите у нас, ООН, Европейския съюз, и т.н да помогнат (по начина [ още... ]
04 април, 14:26 ч.
Потребител
Финулски
А аз съм чувал, че възрастните мъже през 70-те години на 20 век (и може би до преди 14-20 години) са били нормални като поведение и т.н (и някои от тях са били ветерани от 1-та и 2-та световни войни), но тогава те не са живеели в крайна мизерия, а децата и внуците им и т.н- не са разчитали [ още... ]
04 април, 14:18 ч.
Потребител
Финулски
Аз допълвам, че ако тези възрастни мъже бъдат разпитани с детектор на лъжата ще видите, че написаното от мен е вярно. Според много хора е добре ако тези възрастни мъже (които се държат така може би от злоба и неуспех в живота) се поставят в психиатрии, под наблюдение или [ още... ]
04 април, 14:15 ч.
Потребител
Финулски
Аз съм чувал и забелязвал, че половината (или дори повече) от мъжете в България (от поколенията родени след 1920 година- и най-вече от 1928 година)- които днес са възрастни пенсионери-са били силно засегнати (психично, морално и т.н) от моралния и т.н упадък на 50-те (в филмите, [ още... ]
04 април, 14:12 ч.

Добави коментар

* Задължителни полета